jueves, 28 de enero de 2010

dovlecei umpluti

Am taiat 2 dovlecei felii subtiri,cat se poate de subtiri.
Intr-o oala am pus apa cu sare la fiert,cand a fiert apa am pus feliile de dovlecei la oparit cam 30 de secunde daca felii sunt mai groase se lasa un pic mai mult.
Intr-o forma rotunda am asezat dovleceii asa cum vedeti in poza.
Intro cratita am pus ulei si am fript verdeturi,eu am pus:ardei,ceapa,morcovi si dovlecei(puteti pune ce vreti).apoi am pus in forma verdeturile si le-am apasat un pic.
Am pus intr-un bol carne tocata ,am pus sare ,piper si le-am mestecat si am pus in forma peste verdeturi(puteti pune ce carne vreti:piept de pui .miel etc)

Apoi am luat bucatile ramase si le-am inchisasa ca in poza iar daca va ramane un gol puteti pune o bucata de dovlecel.


Le-am pus in tava si le-am bagat la cuptor cam 20 de minute.
Am taiat cas.
Cand au fost gata am pus casul deasupra si le-am mai lasat 3-5 minute.

Intr-o cratita incalziti un pic de sos de rosii.si vedeti numai bun de mancat.










No hay comentarios:

Publicar un comentario